반응형





<행복한 고양이 엽서> 만들기 

그 일천하고 구백하고 스물하고 여덟번째



I used to think that I could not go on

더이상 살아갈수 없다고 생각했었지


And life was nothing but an awful song

삶은 그저 나쁜 노래와 같다고 생각했었어


But now I know the meaning of true love

하지만 이젠 진정한 사랑의 의미를 알았어


I'm leaning on the everlasting arms

영원한 팔에 기대고 있어



If I can see it, then I can do it

볼수 있다면, 할수도 있는거야


If I just believe it, there's nothing to it

믿음이 있다면, 다른 아무것도 필요 없어


I believe I can fly

내가 날수 있다고 믿어


I believe I can touch the sky

내가 하늘을 만질수 있다고 믿어


I think about it every night and day

매일 매일 상상하고 있는걸


Spread my wings and fly away

날개를 펼치고 날아가는걸


I believe I can soar

내가 날아오를수 있다고 믿어


I see me running through that open door

내가 저 열린 문 밖으로 뛰어나가는걸 볼수 있어


I believe I can fly

내가 날수 있다고 믿어


I believe I can fly

내가 날수 있다고 믿어


I believe I can fly

내가 날수 있다고 믿어


See I was on the verge of breaking down

난 무너지기 직전의 상태였었어


Sometimes silence can seem so loud

침묵이 너무나 시끄럽게 느껴졌었어


There are miracles in life I must achieve

내가 살면서 이뤄내야할 기적이 있고


But first I know it starts inside of me

그게 내 안에서 시작된다는걸 알아



사족:

〈I Believe I Can Fly〉는 R&B 가수 R. 켈리의 1996년 노래로 1996년 영화 《스페이스 잼》의 사운드 트랙에 수록됐다. 


R. Kelly - I Believe I Can Fly - YouTube





Blog: http://rara1733.tistory.com/

twitter: rara1733

FaceBook: rara1733@nate.com

Instagram: rara1733





반응형

+ Recent posts